The Blog

SingularLogic Εκλογές 2012

Συγκέντρωση και Μετάδοση Εκλογικών Αποτελεσμάτων

H NIKOLOUZOS S.A. υποστηρίζει με το εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό της  μετά τίς Δημαρχιακές και Περιφερειακές εκλογές του 2010 και τίς Βουλευτικές Εκλογές του 2012 την SingularLogic στην υλοποίηση του έργου της γιά όλες τίς Κυκλάδες

Η SingularLogic παρέχει, ως συνέχεια των εταιριών ΔΕΛΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και DeltaSingular, τη συγκεκριμένη υπηρεσία προς το Υπουργείο Εσωτερικών σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις από το 1981 έως σήμερα.

Εκτός από την τεχνολογική διάσταση και την πολυπλοκότητα της υπηρεσίας η κρίσιμη συμβολή της SingularLogic συνίσταται στην ικανότητά της να ανταποκρίνεται πλήρως σε απαιτήσεις έντασης, αξιοπιστίας και ταχύτητας.

Το έργο καλύπτει σχεδόν όλες τις δραστηριότητες της εκλογικής διαδικασίας και περιλαμβάνει:

  • Διαχείριση έργου και παροχή υπηρεσιών για τη συγκέντρωση, καταχώριση και αναμετάδοση των αποτελεσμάτων
  • Ανάπτυξη εξειδικευμένου λογισμικού
  • Σχεδίαση Δικτύου και προδιαγραφές για τη λειτουργία του συστήματος
  • Παραγωγή και διαχείριση έντυπου υλικού για τη μετάδοση των
    αποτελεσμάτων προς το Υπουργείο Εσωτερικών
  • Λειτουργία DataCenter για την επιχειρησιακή υποστήριξη του έργου
  • Λειτουργική υποστήριξη των ΜΜΕ για την αναμετάδοση των αποτελεσμάτων
  • Παροχή εναλλακτικών πηγών πληροφόρησης: Internet και τηλεφωνικό κέντρο
  • Στοιχειοθέτηση και παράδοση των αποτελεσμάτων μετά τις εκλογές στο Υπουργείο Εσωτερικών.

Για τις ανάγκες του έργου διατίθενται υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις με κέντρο τη SingularLogic και ένα σύγχρονο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο που διασυνδέει δεκάδες ηλεκτρονικούς υπολογιστές με 25 περιφερειακά σημεία (σύνδεση με ΥΠΕΣ, με Κέντρο Τύπου, με 7 Ραδιοφωνικούς Σταθμούς, 5 πολιτικά κόμματα και 7 τηλεοπτικά κανάλια) διασφαλίζοντας την αδιάλειπτη λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος. Παράλληλα συντονίζει τις δραστηριότητες περισσοτέρων από 200 ανθρώπων, οι οποίοι εργάζονται σε γεωγραφικά απομακρυσμένους χώρους (70 στη SingularLogic, 100 στο Υπουργείο Εσωτερικών, 30 στα κανάλια και 30 στο callcenter).