-
Συστήματα λιανικής πώλησης
Τα σύστημα POS (Point Of Sales) προσφέρουν εύκολη υλοποίηση και υποστήριξη όλων των διαδικασιών που χρειάζεστε για να οργανώσετε το υπάρχον ή νέο περιβάλλον λιανικής πώλησης. Τα συστήματα POS δεν είναι μια απλή ταμιακή μηχανή.
Είναι ένα εξειδικευμένο σύστημα ηλεκτρονικού υπολογιστή, που σας προσφέρει δυνατότητες και υπηρεσίες απαραίτητες τόσο για την λειτουργία του καταστήματος σας, όσο και για την παροχή πληροφοριών στην ίδια την επιχείρηση.
Διαθέτουν λειτουργικό σύστημα windows, και με την προσθήκη κατάλληλων συσκευών, μπορούν να καλύψουν τις εξειδικευμένες ανάγκες σας, τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον.
Ένα σύστημα POS εκτός από το λογισμικό διαχείρισης λιανικής πώλησης, αποτελείται από μία οθόνη αφής για τον υπάλληλο, μία οθόνη για τον πελάτη, ένα συρτάρι για τα χρήματα, ένα barcode scanner για την ανάγνωση του γραμμωτού κώδικα, μονάδα ανάγνωσης πιστωτικής κάρτας, και έναν φορολογικό ή απλό εκτυπωτή για την έκδοση των αποδείξεων λιανικής ή τιμολογίων πώλησης.
-
Λογισμικό Retail Touch
Εγκαθιστώντας το λογισμικό διαχείρισης Touch Screen Retail στο σύστημα POS, έχετε στην διάθεση σας:
- Παρακολούθηση βάρδιας (ταμείου) με εκτύπωση των εισπράξεων, πληρωμών, συναλλαγών κ.α.
- On line παρακολούθηση διαθεσιμότητας αποθηκών (κεντρικού και υποκαταστημάτων) για την ανεύρεση είδους που δεν υπάρχει στο κατάστημα συναλλαγής
- Αυτόματη αποστολή παραγγελίας προς τους προμηθευτές, βάσει της ελάχιστης ποσότητας του είδους.
- Παρακολούθηση πελατών λιανικής και χονδρικής , αγορών, προμηθευτών , πιστωτικών καρτών κατά τράπεζα, δόσεων, διακανονισμοί, πληρωμών, εκπτώσεων, bonus, κ.α.
- Υποστήριξη κατηγοριοποίησης ειδών, ειδών κατά χρώμα και μέγεθος, barcode, τρόπου πληρωμής, πελατών σε αναμονή.
- Λειτουργία συστήματος POS ακόμα και όταν διακοπεί η σύνδεση με το κεντρικό σύστημα, και αυτόματη ενημέρωση μετά την αποκατάσταση της επικοινωνίας.
-
Υλοποίηση & υποστήριξη λύσης
Η λύση Retail Touch σε συνδυασμό με την υποδομή των συστημάτων POS, μας επιτρέπει να ικανοποιήσουμε τόσο τις καθημερινές σας ανάγκες λειτουργίας, όσο και τις μελλοντικές ανάγκες εξέλιξης του συστήματος στις νέες απαιτήσεις.
Αναλαμβάνουμε όλη την προμήθεια και παραμετροποίηση των συστημάτων που θα εγκατασταθούν στα σημεία πώλησης.
Προετοιμάζουμε την υφιστάμενη ή νέα κεντρική υποδομή σε επίπεδο εξοπλισμού και επικοινωνιών, ώστε να έχουμε άμεση και online πληροφόρηση από όλα τα σημεία πώλησης.
Έχουμε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας των σημείων πώλησης με το κεντρικό σύστημα στην περίπτωση ιδιαίτερα μεγάλου αριθμού σημείων πώλησης (collocation).
Εκπαιδεύουμε τους χειριστές των συστημάτων, και παρέχουμε υπηρεσίες τηλεφωνικής και απομακρυσμένης online υποστήριξης για άμεση άρση της βλάβης.
Οι υπηρεσίες υποστήριξης στο κατάστημα μπορούν να παρέχουν και αντικατάσταση εξοπλισμού σε περίπτωση σοβαρής βλάβης.