Service & Support

Service Desk & Site Support

Καθώς μια επιχείρηση μεγαλώνει η προσπάθεια να διατηρηθεί το πληροφοριακό σύστημα σε άριστη κατάσταση γίνεται εξαιρετικά πολύπλοκο. Η πρώτη γραμμή για την επίτευξη του στόχου είναι το Service Desk μιας επιχείρησης. Για να ικανοποιήσει πλήρως τις επιχειρηματικές της ανάγκες, διαφορετικές ειδικότητες τεχνικών με αυξημένα επίπεδα γνώσεις απαιτούνται.

Αυξήστε την αποτελεσματικότητα του τμήματος ΙΤ απολαμβάνοντας τις επαγγελματικές υπηρεσίες υποστήριξης για επιχειρήσεις από τη NIKOLOUZOS S.A.. Έχοντας πάνω από 20 χρόνια τεχνογνωσία στην παροχή υπηρεσιών υποστήριξης μπορεί να διασφαλίσει ότι αυτό θα γίνει άμεσα και οργανωμένα χωρίς κόπο ή καθυστερήσεις. Χάρη στην άριστη οργάνωση, εκπαίδευση, πιστοποίηση, εμπειρία, συνέπεια και υπευθυνότητα του προσωπικού της, έχει καταξιωθεί στην αγορά ως η επιχείρηση που μπορεί να προσφέρει την πλήρη τεχνική υποστήριξη.

Ιn house και on site τεχνική υποστήριξη

Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται σε ιδιώτες και επιχειρήσεις με δύο βασικούς τρόπους:

  1. παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας (In House Service) &
  2. παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης στις εγκαταστάσεις του πελάτη (On Site Service)
Τρόπος καταγραφής της ανάγκης

Τηλεφωνώντας στο 2281089000 μια ομάδα ανθρώπων είναι στη διάθεση του πελάτη με σκοπό την άμεση καταχώρηση της ανάγκης για υποστήριξη. Ακολουθεί συνομιλία με εξειδικευμένο τεχνικό για περισσότερες πληροφορίες και τέλος εκπρόσωπος της LOGiN ορίζει το ραντεβού στο χώρο του πελάτη ή ενημερώνει για τον τρόπο αποστολής του εξοπλισμού στις εγκαταστάσεις μας.

Για τη NIKOLOUZOS S.A. υψηλό επίπεδο υποστήριξης σημαίνει
  • Ενοποιημένη υποστήριξη για Hardware/Software προβλήματα
  • Αποτελεσματική & παραγωγική επίλυση προβλημάτων
  • Προσωποποιημένη υποστήριξη προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας
  • Υψηλό επίπεδο οργάνωσης
  • Xαμηλά κόστη υποστήριξης
  • Πιστοποιημένες διαδικασίες κατά ISO 9001
  • Υψηλή τεχνική εξειδίκευση (Microsoft Gold Certified Partner)
Οι υπηρεσίες για ιδιώτες περιλαμβάνουν ενδεικτικά
  • Antivirus
  • Εγκατάσταση antivirus software
  • Έλεγχος, εντοπισμός των ιών και καθαρισμός
  • Backup
  • Λήψη αντιγράφων ασφαλείας (back-up)
  • Windows-Office
  • Έλεγχος προβλήματος και διαδικασία επιδιόρθωσης
  • Internet (διασύνδεση-βελτιστοποίηση)
Οι υπηρεσίες για επιχειρήσεις περιλαμβάνουν ενδεικτικά
  • Εγκατάσταση παραμετροποίηση Windows Server, Sql, Exchange
  • Εγκατάσταση antivirus, αυτοματοποιημένου backup, απομακρυσμένη λειτουργία Η/Υ
  • Έλεγχος λειτουργίας, δυνατότητα υποστήριξης μέσω συμβολαίου